„MoMo“ ugdymo centras | APIE MUS
 

APIE MUS

„MoMo“ ugdymo centre pristatoma nauja programa, skirta 5-12 metų vaikams. MoMo (mokausi mokytis) programa moksliškai pagrįsta naujausiomis neuromokslo, edukologijos ir psichologijos žiniomis, ji lavina vaikų vykdomąsias funkcijas, kūrybiškumą, emocinį-socialinį intelektą bei padeda įsisavinti įvairias mokymosi technikas. Taip pat atliekamas psichologinis-pedagoginis vertinimas, teikiamos individualios rekomendacijos udymo klausimais, konsultuoja patyręs psichologas.

MoMo programos autoriai

Vinga Indriūnienė

esu socialinių mokslų daktarė, psichologė ir edukologė, universiteto dėstytoja. Skaitau paskaitas tarptautinėje studijų programoje PAL bei esu įvairių bendravimo psichologijos seminarų lektorė tiek Lietuvoje, tiek užsienyje. Turiu didelę pedagoginio ir psichologinio darbo patirtį su įvairaus amžiaus vaikais: ikimokyklinukais, pradinukais bei vyresniais mokiniais. Dirbdama su mokiniais pastebėjau pagrindines problemas, trukdančias sėkmingai mokytis ir pasiekti aukščiausių rezultatų. Taip pat esu efektyvios tėvystės STEP užsiėmimų vadovė, tad tenka bendrauti ne tik su vaikais, bet ir jų tėveliais bei padėti jiems įveikti ugdymo kelyje iškilusius sunkumus.

Iš prigimties esu labai smalsi, mėgstu skaityti, domėtis, pažinti. Darbas su vaikais bei nuolat skaitoma naujausia užsienio mokslininkų literatūra paskatino mane kurti MoMo programą, paremtą neuromokslo ir psichologijos atradimais, kurie yra sėkmingai pritaikomi įvairiose šalyse.

Žinau, kad savo žiniomis ir patirtimi privalau pasidalinti su Jumis bei naujai pažvelgti į Jūsų vaikų ugdymą.

Goda Rumšienė

esu humanitarinių mokslų daktarė, Vilniaus universiteto docentė. Jau 20 metų dirbu pedagoginį darbą su vaikais, mokiniais, studentais bei suaugusiais. Mokau anglų kalbos, dėstau lingvistikos srities dalykus. Per daugybę pedagoginio darbo metų teko pastebėti tradicinio ugdymo trūkumus bei spragas, vaikų vidinės motyvacijos stoką dėl sisteminių švietimo klaidų, kai šalinamos problemų pasekmės, o ne priežastys.

Su vyru Armandu auginu paauglį sūnų. Būtent sūnaus ugdymas atskleidė tradicinės mokyklos neįgalumą padėti vaikui mokytis, atskleisti jo stipriąsias puses, kūrybiškumą ir paskatinti vidinį norą siekti bei pažinti ir drąsiai išbandyti savo idėjas. Šiandien drąsiai galiu teigti, kad mūsų su vyru netradicinis požiūris į ugdymą atnešė puikius rezultatus. Sūnus yra itin stiprios vidinės motyvacijos puikus mokinys, įvairių olimpiadų bei konkursų prizininkas. Jis yra labai kūrybiškas – dainuoja, kuria muziką, rašo dainas bei pjeses, turi ryškių lyderio bruožų.

Jaučiu, kad atėjo laikas savo žiniomis ir patirtimi pasidalinti su kitais tėveliais bei padėti mūsų mažiesiems tapti sėkmingais.

Armandas Rumšas

esu humanitarinių mokslų daktaras, anglų kalbos mokytojas, vertėjas bei redaktorius. Pedagoginį darbą dirbu daugiau nei 25 metus, daug laiko praleidžiu bendraudamas su jaunais žmonėmis, padedu jiems įveikti mokymosi sunkumus bei stengiuosi įkvėpti tikėjimo savo jėgomis, noro siekti bei tobulėti.

Jau daug metų su šeima laisvalaikiu keliaujame po visą pasaulį. Kelionės mums suteikia ne tik pažinimo džiaugsmą, padeda kūrybiškai vertinti aplinką, bet taip pat atrandame nestandartinių sprendimų, pastebime, kad į daugybę dalykų galima pažvelgti visiškai kitaip. Būtent kelionėse atrastos idėjos padėjo mums su žmona auginant ir ugdant savo sūnų.

Laisvai kalbu penkiomis užsienio kalbomis, lengvai įsimenu daugybę faktų, mintinai atlieku sudėtingus aritmetinius skaičiavimus, išmanau aviaciją. Viso to mane išmokė ne mokykla ar universitetas, tai mano gebėjimo analitiškai mąstyti ir savarankiškai mokytis rezultatas.

Esu tikras, ši mano patirtis bus naudinga įgyvendinant naująją MoMo programą bei padedant Jūsų vaikams atskleisti savo maksimumą.